IMPORTANT MESSAGE

Experiencing some difficulties with the upload servers. Working on resolving it as soon as possible.
Αντιμετωπίζουμαι ορισμένες δυσκολίες με τους servers. Θα ειμαστε κοντα σας το συντομότερο.

Δίπλα σε σένα




Στίχοι: Θάνος Παπανικολάου
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους
Πρώτη εκτέλεση: Νατάσα Θεοδωρίδου

Σαν εικόνα παλιά με κοιτάζεις
Χίλια πρόσωπα αλλάζεις
Για απόψε ποιό απ'όλα να διαλέξω

Κολλημένος σε μια πολυθρόνα
Μου θυμίζεις χειμώνα
Σε ποιά άνοιξη μαζί σου εγώ να τρέξω
Σε ποιά άνοιξη μαζί σου εγώ να τρέξω

Βιάστηκα να σ'αγαπήσω
Τα όνειρα μου να τα ζήσω
Δίπλα σε σένα, δίπλα σε σένα
Μαζί με σένα
Τώρα έχω ότι ζητάω
Μια ζωή που την περνάω
Δίπλα σε σένα, δίπλα σε σένα
Χωρίς εσένα

Γύρω οι τοίχοι τις φωνές έχουν βάλει
Που οι δυό μας και πάλι
Σε αντίθετα δωμάτια τριγυρνάμε

Πες μου οι άνθρωποι που ήταν δεμένοι
Όταν γίνονται ξένοι
Σε πόσα τετραγωνικά χωράνε
Σε πόσα τετραγωνικά χωράνε

No comments:

Contact me...

Blog Archive

http://www.website-hit-counters.com