IMPORTANT MESSAGE

Experiencing some difficulties with the upload servers. Working on resolving it as soon as possible.
Αντιμετωπίζουμαι ορισμένες δυσκολίες με τους servers. Θα ειμαστε κοντα σας το συντομότερο.

Όποια και να 'σαι ( Ό,τι αγαπάω εγώ, πεθαίνει )

Στίχοι: Γιώργος Σαμολαδάς
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας
Πρώτη εκτέλεση: Στέλιος Καζαντζίδης

Όποια και να 'σαι, ό,τι και να 'σαι
κάνε μου απόψε συντροφιά.
Δεν σου ζητάω να μ' αγαπήσεις
λίγη ζητώ παρηγοριά.

Αν είν' η μοίρα μου σακατεμένη
δε φταίει ο κόσμος, ούτε κι εσύ.
Ό,τι αγαπάω εγώ πεθαίνει
και ξαναρχίζω απ' την αρχή.

Όσες γυναίκες έχω γνωρίσει
έφυγαν δίχως αφορμή
κι όμως δεν έχω καμιά μισήσει
στο ριζικό μου έχει γραφτεί.

Όποια και να 'σαι, ό,τι και να 'σαι
δυο λόγια πες μου τρυφερά,
λίγο η ψυχή μου να ξαλαφρώσει
κι αύριο πες μου γεια χαρά.

Άλλες ερμηνείες: Γιάννης Πουλόπουλος Χαρούλα Αλεξίου Γιώργος Νταλάρας

No comments:

Contact me...

Blog Archive

http://www.website-hit-counters.com