IMPORTANT MESSAGE

Experiencing some difficulties with the upload servers. Working on resolving it as soon as possible.
Αντιμετωπίζουμαι ορισμένες δυσκολίες με τους servers. Θα ειμαστε κοντα σας το συντομότερο.

Το Ανεστάκι

Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μουσική: Νίκος Τάτσης
Πρώτη εκτέλεση: Χαρούλα Αλεξίου

Δεν θέλω εγώ παινέματα
παρηγοριές και ψέματα
δεν θέλω εγώ παινέματα
να γιατροπορευτώ

Θέλω το γιο μου το Ανεστάκι
που΄ναι στη ξενιτιά
αχ το μικρό μου καπετανάκι
που δε μου γράφει πια

Χαρείτε τα καράβια σας
τα πλούτη μεσ΄τα αμπάρια σας
Χαρείτε τα καράβια σας
δεν θα τα λιμπιστώ

Θέλω το γιο μου το Ανεστάκι
που΄ναι στη ξενιτιά
αχ το μικρό μου καπετανάκι
που δε μου γράφει πια

Δεν θέλω εγώ παινέματα
παρηγοριές και ψέματα
δεν θέλω εγώ παινέματα
να γιατροπορευτώ.

No comments:

Contact me...

Blog Archive

http://www.website-hit-counters.com