IMPORTANT MESSAGE

Experiencing some difficulties with the upload servers. Working on resolving it as soon as possible.
Αντιμετωπίζουμαι ορισμένες δυσκολίες με τους servers. Θα ειμαστε κοντα σας το συντομότερο.

Ξημερώνει και βραδιάζει

Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης, Βλάχος
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης, Βλάχος
Πρώτη εκτέλεση: Μαρίκα Νίνου & Πρόδρομος Τσαουσάκης & Βασίλης Τσιτσάνης, Βλάχος ( Τερτσέτο )

Ξημερώνει και βραδιάζει
Πάντα στον ίδιο τον σκοπό
φέρτε μου να πιω
το ακριβότερο πιοτό
εγώ πληρώνω τα μάτια π' αγαπώ

Κι όταν βλέπεις ταβερνιάρη
Να σπάω να παραμιλώ
μη με κατακρίνεις
μη με παίρνεις για τρελό
εγώ πληρώνω τα μάτια π' αγαπώ

Η καρδιά μου συννεφιάζει
Τρέχουν τα δάκρυα βροχή
σίγουρα θα πάμε
μια και φτάσαμε ως εκεί
Εσύ στο χώμα κι εγώ στη φυλακή

Άλλες ερμηνείες: Στέλλα Χασκίλ, Σαλονικιά & Μάρκος Βαμβακάρης, Φράγκος & Βασίλης Τσιτσάνης, Βλάχος ( Τερτσέτο ) Ιωάννα Γεωργακοπούλου Βασίλης Τσιτσάνης, Βλάχος & Καίτη Γκρέυ & Αντώνης Ρεπάνης ( Τερτσέτο ) Γιώργος Νταλάρας

No comments:

Contact me...

Blog Archive

http://www.website-hit-counters.com